Alla inlägg den 6 december 2009

Av Frida - 6 december 2009 09:44

Hej alla små gelebjörnar!


Jaha.. Då var det 6 december. Snart jullov, gött. Nu så sitter jag här i sängen och skriver. Igår var jag på A6 med min bästis Mollou! Köpte: 4 nagellack ( rexlexgult, mörkblått, neonrosa och rosabeige ) en halsband ( grått med pärlor ) en film ( chihuhuan från Beverly Hills ) <-- Jätte bra! Mollou köpte: 4 nagellack ( guld med glitter, neonrosa, neonrött och mörklila ) en verktygslåda ( till sin pappa ) ett syset ( till sin mamma ). Vi köpte glass oxå ( jag tog en mcflurry och Mollou någon med chokladsås ) Där på A6 så träffDE VI: Eva och Malin, Lisa och Johanna. När vi var inne på Åhlens så gick jag in i en spegel! Jag tror att ingen såg.. Men endå! Var på Olssons sen med mina föräldrar.. När jag kom hem så loggade jag in på msn och chattade med Sara, Lisa och Kajsa lite! ☺Det var kul!


Puss och Kram // Frida


P.S Vf har ni slutata kommentera? Jag har inte fått en enda kommentar på hela veckan! :( Gillar ni inte min blogg längre? Kommentera och säg om jag ska ändra på nåt!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

- Tänk på nuet, inte framtiden -

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vann rätt peros Idol?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards